خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 7
بازدید سال : 341
بازدید کلی : 4977

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

پسوریازیس یک بیماری مزمن پوستی است که در آن، بدن بیمار با تولید آنتی بادی به تشکیل بیش از حد سلول های پوستی می پردازد. این بیماری درمان قطعی ندارد اما گروهی محقق چینی با مطالعه‌ی خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس به این نتیجه رسیده اند که این قارچ باعث درمان و کنترل این بیماری تا حدود بسیار زیادی می شود.

خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس
خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس
اگر از پزشکان طب سنتی بپرسید به شما خواهند گفت که هر چیزی راه حلی دارد و درمان هر بیماری و دوای هر درد در دل طبیعت و مواد طبیعی نهفته است. قارچ گانودرما لوسیدوم ( ملقب به ریشی و لینگژی) قارچی بسیار خوش رنگ و زیباست که قدمتی طولانی در طب سنتی چینی در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، چربی خون و بسیاری از بیماری های عصبی داشته است. قارچ گانودرما با دارا بودن مقدار فراوان آنتی اکسیدان، تری ترپن ها، و بتاگلوکان و دیگر عناصر لازم برای تبدیل کردن آن به یک قارچ جان افزا، باعث تقویت سیستم ایمنی و درمان بسیاری از بیماری های پوستی می گردد. این قارچ نه تنها بیماری های پوستی بلکه بسیاری از بیماری ها و سرطان ها را درمان می کند و موجب افزایش طول عمر می شود. از این روست که در چین به قارچ جاودانگی شهرت دارد. بیاید تا کمی بیشتر در مورد قارچ گانودرما و پسوریازیس بدانیم.

پسوریازیس چیست؟
پسوریازیس یک بیماری خودایمنی است که در آن با تشکیل آنتی بادی فرمان های سیستم ایمنی با اختلال روبرو شده و گلبول های سفید به سلول های خود بدن حمله می کنند، و و باعث تشکیل سلول های پوستی به مقدار زیاد و تجمع آن روی سطح پوست می شوند. پوست اضافی به رنگ قرمز به همراه پولک های نقره ای تشکیل می‌ شود که به آنها عموما پلاک می‌گویند. این پلاک ها نتیجه ی التهاب و تولید و تجمع پوست است. در این بیماری سیستم ایمنی بدن دستور تولید بیش از حد سلول های پوستی را می دهد. به طور معمول پوست مرده در بدن هر ۲۸ تا ۳۰ روز با سلول های جدید جایگزین شده و سلول های نو بر سطح پوست قرار می گیرند در حالی که در بیماری پسوریازیس سلول های پوستی هر دو تا سه روز تولید میشوند و فرصت جایگزینی به سلول ها داده نمی‌شود در نتیجه چندین لایه پوست روی هم تجمع پیدا میکنند و تبدیل به پلاک می‌شوند. این پلاک ها معمولا روی آرنج زانو ها و پشت بیماران هستند اما ممکن است در هر نقطه‌ای از بدن تشکیل شوند. پسوریازیس یک بیماری واگیر دار نیست و صرفا یک بیماری خود ایمنی است که شخص خود بیمار با آن دست و پنجه نرم میکند. پس جای نگرانی نیست و لزومی به محدود کردن بیمار از تماس با بقیه نیست.

 

 

پوست معمولی و سالم در کنار پوست مبتلا شده به بیماری پسوریازیس
پوست معمولی و سالم در کنار پوست مبتلا شده به بیماری پسوریازیس
خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس چیست؟
مطالعات نشان داده که علل دیگر این بیماری می تواند:

۱.استرس ۲.عفونت ۳.آسیب رسیدن به پوست و ۴.ژنتیک باشد.

۱.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در تقویت سیستم ایمنی بدن: کسانی که دارای بیماری هایی نظیر اچ ای وی هستند، به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن، بیشتر در معرض این بیماری قرار میگیرند. از جمله خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس این است که با تقویت سیستم ایمنی بدن از تولید آنتی بادی ها جلوگیری کرده و ایجاد و تشکیل پلاک ها بر روی پوست را کاهش می دهد.

۲.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در پیشگیری از استرس: قارچ گانودرما با دارا بودن ترکیبات آلی آلکالوئید ها و خاصیت ارامش بخش و ضد اضطراب میتواند از روند پیشروی بیماری جلوگیری کرده و پلاک های پوستی را کاهش دهد.

۳.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در جلوگیری از زخم و آسیب رسیدن به پوست: وجود مقدار فراوان آنتی اکسیدان در قارچ گانودرما و خاصیت قارچ گانودرما در تقویت و رطوبت رسانی به پوست باعث شده تا از آسیب رسیدن به پوست در مقابل عوامل بیرونی جلوگیری به عمل آید.

۴. خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در پیشگیری از عفونت: کسانی که مبتلا به عفونت و التهابات در نقاط مختلف بدن از جمله عفونت های گلو و تنفسی هستند بیشتر مستعد این بیماری اند. قارچ گانودرما با دارا بودن ترکیبات ضد عفونی کننده و ضد باکتری از ایجاد عفونت در بدن جلوگیری می کند.

 

 

منبع نوشته های بالا



تعداد بازدید از این مطلب: 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود